RETOURNEREN

Het kan gebeuren dat een artikel niet past of dat je er niet echt tevreden over bent. Jammer, maar geen probleem. Wij willen namelijk dat je 100% tevreden bent met je bestelling!
Binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en het artikel retourneren of terug brengen naar onze winkel in Opglabbeek.

Een artikel besteld via onze webshop kan op twee manieren worden geretourneerd. Het pakket kan worden teruggestuurd of het kan terug gebracht worden naar onze winkel in Opglabbeek.

Hoe stuur je een bestelling terug?

Als je een artikel wilt retourneren, stuur ons dan altijd eerst een mail of neem telefonisch contact met ons op. Zodoende weten wij over welke bestelling het gaat en zijn we ervan op de hoogte dat je artikelen wilt retourneren.
De kosten hieraan verbonden zijn voor jouw rekening.

Binnen een week nadat je je hebt bedacht, geven wij jou je geld terug, exclusief gemaakte transportkosten. Wij wachten met terugbetalen totdat wij de retour in goede staat hebben ontvangen. Mogelijk sturen we je nog een mailtje met de vraag je IBAN nummer en BIC code te bevestigen.

Retourvoorwaarden

Gepersonaliseerde artikelen* kunnen niet geretourneerd worden. *Gepersonaliseerde artikelen zijn artikelen die speciaal voor de klant zijn besteld of voorzien zijn van een bedrukking (bvb. naam of clublogo).

Voor een retour komen enkel artikelen in aanmerking
– die ongedragen en niet gewassen zijn, kleding en schoenen mogen uiteraard gepast worden maar niet gebruikt zijn;
– die zijn voorzien van het originele label;
– artikelen die, indien van toepassing, in de originele doos zitten en met alle bijbehorende accessoires (bijvoorbeeld studs, schoenenzakje)

Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden kun je hier vinden.

Heb je nog vragen?

Heb je toch nog vragen over onze returnpolicy of over een lopende retour? Aarzel dan niet om ons te contacteren, wij helpen je graag verder!